nu

sau poate ca nu…

lasand asta la o parte, expiratul a fost aseara cum il lasasem, poate cu o medie de varsta ceva mai mare de 15 ani, cu baieti frumosi, care danseaza prost…cu baieti urati care danseaza tot prost, cu baieti pierduti in spatiu care nici macar nu danseaza, pur si simplu stau si se uita atat de insistent ca ai impresia ca acu vine si-ti spune cate fire de par ai in spranceana stanga.

cu baieti care fac complimente dintre cele mai dragute de genul: “ce maini aspre ai, unde muncesti?…ha-ha…da fundu e la fel de aspru?” si-ti replica la spranceana ridicata ca ei n-au mai baut de mult, ca acum sunt cu sofer si de-aia sunt beti.da, mie mi s-a intamplat.

cu prieteni frumosi pe care am avut senzatia ca i-am regasit dupa 15.000 de ani si ca sunt mai frumosi decat i-am lasat. cu prieteni care iti fura telefonul la nevoie dar ti-l dau inapoi la cerere insistenta…de-astea.

si cu oameni vechi, pe care nu i-am mai vazut demult si la care aproape renuntasem dar pe care vreau sa-i recuperez.

si cu ciocolata calda la gregory’s la 6 dimineata de dragul recurentei si-al bucuriei ca ea exista.

Leave a Reply

