que pasa?

sunt foarte mandra de talentul meu de a duce oameni in locuri noi si frumoase.

aseara am fost in que pasa si a fost foarte frumos.locul e suficient de mic incat sa fie intim si suficient de mare incat sa poti respira, e foarte bine decorat, muzica e extrem de buna, atmosfera e vesela si pasnica, scorurile sunt absolut decente mai ales pentru zona buricul targului si au niste barmanite foarte tari.

si cand la asta mai adaugi si prieteni frumosi, revenirea la viata si bere a siminei (demult pierduta) si bere cat cuprinde, dai de-un gust de familiaritate reconfortanta. asta e un alt plus al locului-ne-a creat cadrul asta desi in afara de mine nu mai fusese nimeni acolo.

foarte bun.

mai mergem.

3 responses to “que pasa?

  1. 1st of all: ciaooo felyyyyyy!

    acu as vrea sa`mi confirmi: esti fumatoare? nu de alta dar nu mentionezi acest aspect, vital pentru mine in prezentarea unui local. de`acu sunt cu ochii pe tine! 🙂

  2. foarte fumatoare ca si barul de altfel.
    nu chiar de taiat cu cutitul, dar sa spunem doar ca eram o masa de 6 fumatori sub un semn ignorat cu NEFUMATORI.

  3. imi pare rau! :* mergem decat noi doua la o cafea cat de curand ca mi se pare ca avem de recuperat

Leave a Reply

