sa vrem

mie imi place foarte tare de prietenii mei din varii motive printre care si acela ca sunt oameni cu vointa.

am vrut sa ii sarbatorim ziua lui mircea(aproape impotriva vointei lui),eu eram sedata, pe silvia o durea capul, adi si elena erau si ei destul de plecati, tudo era cu muia iar sarbatoritu n-avea chef nici de viata lui, dar de-a noastra.

un pic de alcool, niste mici mancati cu covrigei si facuti pe jumatate, muzica buna si vesela, corul magarilor veseli, tort pe la 3, si-un mircea dormind pe jos mai tarziu si ne-am ales cu o seara frumoasa rau.

si cu mahmureala.

am vrut.

One response to “sa vrem

  1. bai, am fost acolo dar tot am facut pe mine de ras la expresia “corul magarilor veseli”. cum stateam noi in cerc si rageam… doamne! priceless.
    “daaaaca pleeeci..” 😀

Leave a Reply

