hmmm….

nu stiu ce sa zic.

am avut azi minunata intalnire de 2 ore, am ales pana la urma impreuna ideea pe care sunt cea mai putin stapana din cate ii prezentasem-deci, research- ma duc de joi la lucru intr-un fel de perioada de proba.adica fac o conferinta care sa imi dureze fix o luna de organizat, pe ideile mele si contactele lui, din care eu sa imi iau partea de 25% din profit.

si dupa aia, sa ma angajeze cu salariu fix.

pana la urma e normal sa vada omu daca sunt in stare de ceva, dar am impresia ca ma foloseste, isi face banii si apoi n-am nici un fel de garantie ca ma ia. din discutie asa a reiesit, ca m-ar angaja, dar nu pot sa pariez pe asta.

pe de alta parte, profitul unei conferinte poate fi destul de mare, iar 25% e un procentaj destul de bun.

hmmmmm….nu stiu, ma mai gandesc.

parca ceva nu-mi pica.

Leave a Reply

