conspiratie universala

e groaznic cand ai ceva pe cap si senzatia ca lume-nteaga conspira ca sa ti se aminteasca ce vrei cu ardoare sa uiti. e ca atunci cand stii ca e posibil sa fi calcat pe bec si dintr-o data vezi toate gravidele, copii, revistele “mami” si “superbebe” din lume.

asa ma simt  eu acum.

mi se pare ca oriunde citesc si orice citesc unicul subiect e inselatul in diferitele lui forme.

am fugit la mama-acasa ca sa ajung sa dezbat cu dedicatie acelasi si-acelasi subiect al amantilor, casniciilor esuate, amantelor care trebuie arse sau macar infierate.

am iesit cu o prietena pe care n-o mai vazusem de foarte mult timp si am stat 3 ore de vorba, preponderent pe acelasi subiect cu exemplificari, barfe si scheme logice.

pana si in autocar erau 2 fete cu probleme de volum care dezbateau, evident, acelasi subiect. ajung si vreau sa ma relaxez, citesc 3 bloguri invantindu-se in acelasi cerc al inselarii.

o iau razna.

si macar atunci cand vedeam gravide, s-a revolvat problema de la sine si cu mult noroc.

piticu asta nu cred ca are leac.

Leave a Reply

