eu? …niciodata!

nu ma mai satura dumnezeu! nu-mi ajung toate cate mi se intampla, imi mai fac si eu cu manuta mea lucru manual…

asta cu prietenia de dupa, e foarte fumata si rar intalnita. chiar azi o prietena draga care mai acum o saptamana se jura ca nu face si nu vrea si nu poate  imi povestea ce frumos a fost la sinaia cu domnul cu care ramasese, bineninteles, prietena.

nu stiu daca solutia e sa te muti in bangladesh ca sa nu-l mai vezi, nu-l mai auzi da stiu sigur ca asta cu prietenia e asa de falsa cateodata.

frumos e cand si razi cu domnul de cat de copii sunteti, cum tipati unu la altu si faceti juraminte vesnice si cand va vedeti tot in 15 ani dati.

nu stiu, tre sa ma apuc de cautat cuie ca nu se mai poate.daca e adevarata si aia cu cuiu, ca vad ca aia cu ochii care nu se vad si se uita n-a fost.

3 responses to “eu? …niciodata!

  1. Am citit acest text. Prietenia de după este o apă de ploaie.

    Am citit textul de pe weblog. Pe celelalte nu le-am citit, dar mă gândesc că nu are rost. Concluzia: viaţa bate filmul. Aş fi preferat o lovitură de la un boxer profesionist.

    Cealaltă concluzie: suntem nişte mizerabili. Din când în când, posibil minunaţi.

    P.S. Îmi voi permite să te adaug în blog-roll fără a sta prea mult pe gânduri.

  2. merci de apreciere si as vrea sa te citesc si eu.
    poate te mai cuceresc cu vreun post si imi lasi si un link.

  3. Nu este nevoie să ma scrii nici măcar un rând în plus.

Leave a Reply

