aaaa-ca-saaaaaaaaaa

iata-ma revenita dupa alte 4 zile petrecute in spitalele patriei mult mai plina de viata, mai gartioasa-mi se vede glezna- si mai informata.

ce am invatat eu in aste 4 zile in salonul cardiologie interventionala din spitalul militar?:

1.ca am tromboflebita profunda post-traumatica.

2.doctorii pot fi buni profesionisti, amabili, draguti, umani si de-a dreptul misto.

3.asistentele pot fi minunate sau scarbe infioratoare si asta nu mai depinde nici macar de cati bani le dai. scarbele sunt scarbe si dup’aia.

4.cum se face un EKG.

5.cum se pot strange 3 asitente sa-mi bage un cateter si cum ar fi bine pentru mine sa nu am nevoie vreodata de transfuzii de urgenta, ca n-am vene.

6.cum se poate sa nimeresc…EU…un injectometru despre care s-a constatat pe sangele meu ca e stricat.

7.cum sa vezi gandacul trecand la 10 centimetri de nasul tau in mijlocul noptii.

astea la nivel personal.
informativ vorbind, am aflat de la babele din salon cum se face un by-pass, o coronarografie, cum se pune stent si cum se face o operatie de schimbare a valvelor…toate explicate in mii de cuvinte si in cele mai mici detalii. mai stiu viata fiecareia, parerile lor despre basescu, guvernanti, pensii si nore/gineri si…cel mai important…necesitatea, procedeul de executare , senzatiile si urmarile unei clisme.

de-abia acum, ca stiu toate astea, pot sa mor linistita.

5 responses to “aaaa-ca-saaaaaaaaaa

  1. cred ca esti prima despre care am putut sa citesc cum a dat autobuzul peste ea si sa rad in hohote, sa nu mai punem la socoteala si faptul ca eram la serviciu (bleah) cu un sef foarte sef…esti o scumpa, ma bucur ca ai castigat in concursul weblog pentru ca o meritai.insemnarea ta a fost mai degraba funny, dar daca ar fi scris-o cineva mai serios ar fi parut cinica…felicitarile mele 😀

  2. ai niste experiente foarte tari, foarte “to die for” 😛
    tine-o tot asa! esti cea mai tare! 😉

  3. @afrodita. povestea cu autobuzul e amuzanta tocmai pentru ca am apucat sa o povestesc iar la povestea cu brelocul am incercat si eu, din toti rarunchii, sa vad doar partea funny.
    merci si bine-ai venit pe la mine.
    @melin: cat nu mor din ele si mai apuc si mai inveselesc si alti oameni, o sa incerc …:)

  4. Draga mea Fely! Am fost si eu in spital sa ma operez de apendicita, dar n-am reusit sa aflu detaliile astea sordide. Pana si de clisma am scapat. Iar cand ma aborda vreo baba ii spuneam ca sunt convertit la ateism si, daca vrea s-o ajute Dumnezeu, e mai bine sa ma evite. A! De fiecare data cand ma conecta la perfuzii, asistenta aia bruneta avea un zambet pervers. Nu stiu cat de departe s-a ajuns. Am dormit mult…

  5. draga misu, ma bucur mult pentru tine ca experienta ta spitaliceasca n-a fost atat de plina de…confesiuni.
    la mine a fost mai problematic pentru ca nu ma puteam misca din pat spre deosebire de babele care se pregateau pentru operatii dar erau al dracu de agile.cel putin cat sa ma incolteasca 🙂

Leave a Reply

