de ce?

de ce am renuntat eu la minunata arta a frecarii de menta?
pentru ca devenisem mult prea buna la asta, eram the queen of mambo si deja devenise plictisitor.tre sa mai si faci ceva in viata asta si cand la un moment dat ti se ofera o ocazie de genul celei care mi s-a oferit mie, trebuie sa fii nebun sa refuzi.
macar ca am apucat sa cunosc oamenii astia frumosi si am apucat sa vad ca se poate si fara scortosenie si incrancenare si batincurism.
macar ca mi-am demostrat ca standardele mele nu erau exagerate si ca nu trebuie sa injuri in fiecare zi serviciul la care tre sa ajungi. la 22 de ani pe bune daca aveam chef s-ajung asa.mai am restu de viata sa doresc moartea sefilor si explozia cladirii asa ca daca tot pot sa nu o fac…iata-ma aici.

acum sa speram ca apuc sa fac si pui pe-aici, ca oamenilor astia-dintr-un motiv sau altul- le va placea de mine suficient cat sa ma tina si ca voi apuca sa ma imi pun intrebarile alea dureroase de genul “io cum dracu fug la vara si in vama si la sfantu si daca se poate si la balcic?”

pana atunci…om vedea ce-o mai fi ca mi-a demostrat mie viata mea ca asta cu planurile nu prea functioneaza…cine stie ce autobuz mai da peste mine,ce fat-frumos-din-lacrima ma vrajeste si ma duce-n lume sau mai stiu eu ce.

3 responses to “de ce?

  1. Deci, Fely, ce naiba iti trebuie tie serviciu? Sa nu-mi spui ca ai ajuns in faza aia… LENEA e totul!!!

  2. stiu ca o sa ajung la vorba ta dar mai stii si ca am fost dedicata muncii inca de mica- nu stiu de ce.
    acu sa vedem si cat m-o tine.
    partea buna e ca daca nu ma mai tine, nu am un pistol la tampla, 15 rate, 2 copii si-un babat somer. 🙂
    pam-pam.

  3. long live lenea. asta unu. şi doi, dacă vine vreunu cu intenţie să te ducă departe, tre să treacă pe la mine întâi să-l văd la faţă…

Leave a Reply

