inchidem cercul si-ncepem altul

o saptamana absolut fabuloasa si mai ales foarte plina. am inceput in forta cu minunatul concert VDV despre care am mai vorbit, am continuat cu o betie monumentala la Soni- mai nou si mai pictat- cu psihopatii, am trecut printr-un concert OCS despre care nu-mi amintesc prea  multe (macar din simplul fapt ca am ajuns la sfarsit) si am terminat cu un TRAVKA cu oameni frumosi si noi si bineinteles cu Byron.

intre timp am prestat una bucata examen luat mai din mila…mai din sila, o vizita prelungita a sacului si petecului si o seara de vibe cu un om pe care-l iubesc si ale carui propozitii nu le mai terminasem de mult.

si dus la munca cu buciumurile si stand-up-urile si anele mardare aferente.

notes:

1.exista niste oameni care se duc la concerte, mai ales cele de rock, care sunt aceiasi. cand ii vezi, stii sigur ca i-ai mai vazut mai pe la o luna amara, mai pe la un kumm, mai pe la o vita, mai in vama peste tot si te uiti la ei si nu stii de unde sa-i iei.parca ti-s cunostinte vechi, chit ca ati impartit aceesi sala sau aceeasi bere la un moment dat.

2. sala de la mtr e buna de concerte dar nu e prea incapatoare.

3. oamenii care iti iau bani la intrare sunt fie foarte rai- iti iau 150.000 chiar daca formatia a terminat de cantat si nu mai prinzi decat bis-urile, fie foarte buni- formatia de-abia a inceput dar ei si-au facut planul si deci te lasa sa intri.

4. Byron e foarte misto; oriunde, oricum.

Leave a Reply

