impresii la cald

pe fond de raceala si de nervi de pierdere de ochelari nu pot sa nu scriu despre lansarea cartii lui Zully, la care cu drag am participat.

locatia a fost destul de bine aleasa pentru eveniment, e de-a dreptul frumoasa cafeneaua, ne-inghesuita si calma, cu preturi decente si atmosfera intima.

Bogdan Hrib a fost poate putin mai spiritual decat trebuia, a acaparat in anumite puncte discutia dar…nu i se poate imputa prea mult asta. Camelia, gazda de la Ideea Cafe a fost foarte draguta si mi-a transmis fix starea de prietena mandra de prietena ei. Redactorul sef de la FHM, whatever his name is, n-a stricat cu nimic peisajul iar Zully a avut ceva emotii. Poate asa le-am simtit eu, poate erau reflectia alor mele, dar mie mi s-a parut ca doza normala de tremurici in glas a fost prezenta.

Cartea pare interesanta, de-abia astept sa o citesc si sper sa ma tina atat de lipita de ea pe cat m-au tinut strugurii.Am primit si o dedicatie foarte frumoasa si flatanta, dar asta-i alta poveste.

All in all, a fost bine. Poate putin mai putina lume decat ma asteptam iar ca singura obiectie as zice de ora.  6 e prea devereme pentru oamenii care muncesc si care mai trebuie sa si ajunga de pe plantatia lor la eveniment.

One response to “impresii la cald

  1. Pingback: zully-mustafa » Blog Archive » Lansare Nopti orientale

Leave a Reply

