coperta patru

cat de mult mi-ar fi placut cartea lui Zully, si mi-a placut, nu ma pot abtine sa nu notez o singura obiectie.

am si eu o obsesie care e din ce ce mai adeverita si in cazul asta, din pacate.

coperta-patru. nu stiu cine a scris pe ea si mai ales de ce dar pe mine m-ar fi impins sa nu aleg cartea de pe rafturile unei librarii. ba dimpotriva. imi pare rau dar n-are nici o legatura cu cartea, e scrisa ieftin, daca te iei dupa ea ai senatia ca esti pe cale sa cumperi cel mult o carte de metrou. ceea ce NU e cazul. te face sa crezi ca e vorba despre niste povestioare usurele cu mult sex si am senzatia ca merge pe principiul ala cretin ca sexul vinde orice, oricum, oricand.

e acelasi lucru care mi s-a intamplat cu foarte multe carti citite la recomandare pe care nu le-as fi ales nici moarta si a caror prezentare mi-a produs revolta cand le-am terminat.

primul exemplu care-mi vine-n minte e Iubirea fata de aproapele a lui Bruckner. o carte foarte buna care mi-a placut foarte mult.o carte plina si profunda a carei prezentare te ducea cu gandul la acelasi lururi ca si in cazul asta. un barbat care se prostitueaza si decadenta si sex,mult sex.

in continuare o sa ma revolt si o sa ma duc cu jalba in protap la fiecare editor care imi strica pur si simplu o carte frumoasa cu o prezentare de genul asta. sa-mi explice cum sta treaba cu marketingul, cu vanzarile, cum restrang ei targetul de cumparatori cand de fapt isi doresc contrariul.

*later edit: revolta se mareste proportional cu numarul de informatii la care am acces. e exact asa cum m-am asteptat. in majoritatea cazurilor prezentarea nu apartine autorului, ci redactorului sau pr-istului sau mai stiu eu cui din corpul editorial…si uite dudaaaa.

Leave a Reply

