Fifi et Bobo

S-a deschis astzi cutia cu amintirea primului barbat pe care l-am iubit vreodata, primilor fluturi in stomac, primelor promisiuni si primelor momente de fericire autentica in doi.

Nu vorbesc aici de pasiunile adolescentine…desi cam 17 ani aveam cand se-ntamplau toate astea…ci de primul Te iubesc si minunatu-i Si eu te iubesc.

Si desi au fost ani intregi in care fiecare deschidere durea, astazi s-a deschis pe cat de natural si de senin pe atat de neasteptat.Printr-o revedere frumoasa, intamplatoare, dupa 5 ANI de zile cu un om care a ramas la fel de frumos ca si-atunci.

Si-am stat si am vorbit amabilitati, conversatii interesante si amuzante pe baza de cuburi sau vicii, sinceritati si-amintiri si totul a decurs atat de firesc, fara momente de pauza, ca intre doi vechi prieteni care nu se mai vazusera de doua luni.

5 ani, aproape 6 de cand ne-am cunoscut…ce copii eram si ce simplu ne era.

Si uite ca ne putem intalni dup’atata timp si putem petrece o seara ca asta. Firesc.

Ca-n cel mai frumos vis.

4 responses to “Fifi et Bobo

  1. …un semn de maturitate….poate…sau detasare
    este un exercitiu mental exercitat fata de orice persoana dintr-o relatie anterioara..intr-un fel este ca si cum ai rasfoi o carte ce in trecut te-a ravasit….si acum filtrezi totul prin timpul ce a trecut…
    …intamplator sau nu… am ales o denumire similara paginii mele…te invit…

  2. Felicia! Nu pot sa nu intervin, mai ales ca ochiul meu, destul de rautacios la ora aia, ca si acum dealtfel, a fost martorul – vorba cliseului – iubirii voastre… Habar n-ai tu ce pariuri se faceau in ceea ce va priveste… Unii spuneau ca veti imbatrani impreuna, altii dimpotriva… Ehe! Primele nostalgii de tipul asta sunt primul semn al batranetii. Incepi si tu, ca toata femeia, sa ai un trecut…

  3. Draga Misu, nu te intreb de care partea baricadei erai pentru ca sunt o doamna discreta…dar oricum merci ca mi-ai inseninat ziua … imi si imaginez discutii care, nu stiu de ce, trebuie sa il contina de Edi. 🙂

  4. @ovidiu: mai degraba decat un exercitiu mental a fost o chestie foarte senzoriala.eu nu sunt ceea ce se poate numi o simtzirista si poate tocmai de-aia mi-a pus un asemenea zambet pe fata.
    bine-ai venit pe la mine…te mai astept.

Leave a Reply

