sa ne bagam, zic.

tot auzind in ultima vreme foarte multe povesti de un incredibilism inimaginabil si mai stand si mai uitandu-ma si in ograda mea unde nici acolo nu e mai altfel, am ajuns la concluzia ca asta e primavara in care toata lumea se baga in ceva.

unii…in rahat, altii in proiecte, altii in relatii care mai de care mai alambicate, altii inapoi in relatii mai alambicate ca orice…toata lumea se baga in cate ceva.

eu de exemplu  m-am bagat azi intr-un cui, de fapt un surub iesit dintr-un dulap care m-a costat un drum la colentina la urgenta-groaznic, naspa, cah-, un drum la bals la urgenta- si mai groaznic, naspa, cah-, 300.000 pe antibiotic si un antitetanos pe care nu il pot face decat sambata din cauza de repercursiuni de lovire autobuz.plus nervii mei si ai prietenilor mei care nu mai suporta sa-i mai sun de prin urgenta.

o sa fie…cel putin interesant de urmarit cum o sa se iasa dintr-atata bagat.

4 responses to “sa ne bagam, zic.

  1. iar unii, draga mea, îşi bagă pur şi simplu picioarele.

  2. Bai, nene, cum dracu’ reuşeşti să ai numa’ probleme nashpa-câh?

  3. Mă, câtă vreme ne povesteşti, înseamnă că finalul a fost fericit, în cele din urmă. Iap. Ai scăpat. Iuhuuuuu.

    Să ne băgăm… minţile în cap.

  4. @misu: nu stiu, pe cuvantul meu de pionier.deja nu ma mai suport nici eu si nici nimeni altcineva.mi-a fost doamne-iarta-ma si rusine sa mai sun din urgenta…karma sau repercursiunile faptului ca sunt un om rau.

    @motanes:daaaa, relativ. am scapat in sensul in care posed inca ambele maini, ceea ce e bine.
    cat despre minti in cap, te rog sa ma crezi ca la asta nu m-am gandit 🙂

Leave a Reply

