E frumos la Busteni?

Spre marea mea rusine n-am reusit pana la  23 de ani sa ajung la Busteni. Am fost in multe locuri, pe valea Prahovei mai peste tot dar la Busteni n-am ajuns neam.

Cu asta in gand, mi-am rapit iubitul- intr-un tricou si-un hanorac,convins ca mergem la Gradina Botanica-, ne-am urcat in tren si-am plecat.Ieri pe la parnz. La 5 trecute fix eram la Busteni intr-o casa superba la o doamna foarte simpatica, unde mai mergem mult si des de-acum inainte.Am fost la papa bun si din motive de frig la iubit n-am apucat sa ne plimbam decat de la papa la magazin si-acasa.

O seara foarte frumoasa, in care am zis sa fim ecologisti si-am stat pe intuneric, o fatala combiatie de cafea cu redbul, nici un minut de somn si un dush la  6.30 dimineata …si-am plecat. La gara direct din motive de frig la iubit, din nou.

Si-am ramas cu curiozitatea. Oare e frumos la Busteni? Ca in afara de muntele si crucea care se vedeau spectaculos de pe geam…nu prea pot pentru ca sa zic.

5 responses to “E frumos la Busteni?

  1. da, e frumos la Busteni. am fost in trei tabere la Busteni si e frumos. e frumos sa te plimbi prin centru si e frumos sa urci pe munte pana la cruce si pana la Babele si Sfinx.

  2. Merci mult de informatie .Data viitoare incerc totusi sa am si timp si-un amarat de hanorac ca sa-ti pot da dreptate.

  3. Măcar până la cascada Urlătoarea să urci şi tot e ceva. E simplu şi uşor. Dar tare frumos. Nu e deloc uşor să urci până la cruce. Şi e mai potrivit vara, pe vreme uscată. Şi să pleci dimineaţa la prima oră de lumină. Ca să ai timp de întoarcere şi odihnă. Cât să simţi că e superb…

  4. Da, sa traiti. Data viitoare imi planific uikend prelungit, asa de joi seara pana luni dimineata si ma duc peste tot.Mai ales la cascada ca eu cu urcatul…mai tango.

  5. nu e mult de urcat si e drumul lin, deci stai fara grija.

Leave a Reply

