lancezeala de week-end

daca tot m-am odihnit toata saptama dupa concediu am alocat si week-endul aceleasi activitati. variatiuni pe tema statului si dormitului, cu mutat din pat in fototliu si invers.

macar am vazut 2 filme pe care le aveam in plan de multicel:

Parfumul – singurul lucru de laudat la filmul asta e imaginea. in rest, nu respecta mai deloc povestea iar finalul e infiorator. am fost la un pas de a arunca cu resturile de chinese in monitor. buuu. cum au reusit ei sa strice minunatie de carte, una dintre preferatele mele de altfel.

Definetly, maybe – dragutel film, asa lejer de sambata seara. poveste frumoasa, actori frumosi, kinderita care face toti banii si o idee chiar buna. frumos. vorba amicului care mi l-a recomandat nu e epopee dar nici nu trebuie.

Iar acum sa ma-ntorc la ce mi-am propus de fapt: Pamantul de sub talpile ei. o asteptam cu nerabdare iar acum mai trebuie doar sa trec peste pragul psihologic al celor 674 de pagini care in hard-coverul asta par si mai multe.

2 responses to “lancezeala de week-end

  1. pan’aici am ajuns cu cititul,si m-am gandit sa te si intreb cum ti s-a parut “pamantul de sub talpile ei”? curiozitate de copila ce-a citit-o.

  2. din nefericire nu am ajuns nici macar acum sa o termin. e acolo, e in lucru si ii place mult. doar ca e rushdie si e pacat sa-l citesti in diagonala.
    asa ca isi asteapta seri mai friguroase, ceai de iasomie si chef de-adevaratelea.
    welcome.

Leave a Reply

