pe fuga

nu mai apuc absolut deloc sa mai scriu nimic desi daca stau bine sa ma ganesc mi sau intampat atat de multe lucruri in ultima vreme incat nu-mi ajunge o ora sa il inebunesc pe mircea cu povestile pe doua saptamani.

n-am timp sa mai fac nimic, nu mai am timp sa ma gandesc, nu mai am timp decat sa ma plang ca nu mai am timp.

lasand la o parte ca cel mai relevant lucru facut pentru mine a fost cumpararea de 2 bucati fulare ieri in pauza dintre o alergatura si o cafea, in rest sunt atat de impartita intre atat de multi oameni care dintrun motiv sau altul imi stau in gand si in preocpari. mai o despartire, mai o drama, mai o sarcina, mai o prima pagina, mai niste ganduri, mai un frate-miu cu tot ce inseamna asta. nu ma plang pentru ca nu ma obliga nimeni si nici nu as vrea sa stau acasa si sa ma plictisesc. chiar nu ma plang.

asa ca asa pe fuga cum sunt acum,nu am decat sa fug din nou si sa sper ca ajung maine la o piesa de teatru de drag. Blasted se numeste ea si am niste mici dubii in ceea ce o priveste dar mai incerc o data.poate a doua oara e cu noroc.

Leave a Reply

