Petrecerea de Craciun

vineri a fost o seara speciala, absolut frumoasa si foarte plina de emotie. am fost la petrecerea de craciun de la fostul meu job, de la fostii mei colegi, de la fostele scari pe care imi beam cafeaua in fiecare dimineata si carora le-am dus dorul.

 o petrecerea cu oameni frumosi si nebuni, cu karaoke dus un pic peste limita bunului simt, cu multe alcoale, cu mult dans si cu multa veselie. dar si cu multe regrete, cu multe nostalgii si cu un pic de stanjeneala p’ici pe colo, prin colturi.am dansat ca nebuna de nu-mi mai puteam scoate singura cizmele cand am ajuns acasa, am ras si m-am simtit atat de bine.

incercand tot timpul sa nu-mi fut haiul cu nostalgii si regrete tardive.

Petrecerea de Craciun numarul doi din nefericire nu exista, oamenii cu care lucrez acum nu au initiative de genul asta si e pacat.

Petrecerea de Craciun numarul trei va fi cu siguranta acasa. cu ai mei si cam atat si cu mine intr-o lipsa totala si acuta de chef de asa ceva.

Si iata ca POATE in sfarsit si anul asta sa se termine dracu odata.

2 responses to “Petrecerea de Craciun

  1. si pentru mine a fost speciala

  2. asta ma-ncanta

Leave a Reply

