acasa

dupa un week-end ABSOLUT haotic si un inceput de saptamana asisderea, mi-am luat cutiouiul plin cu bunatati primit cadou de craciun si fratele, de o aripa si am plecat la mama acasa.

unde incerc sa fie cald si bine, incerc sa fac sa fie liniste, incerc sa ma amuz cat pot de tare de bradul kitsch rosu-auriu pe care insami l-am executat… in princpiu incerc.

sa simt un pic de pamant sub picioare, sa creez un pic de timp in care sa ma pot gandi la CEVA, orice, sa m-apuc de undeva…trei luni de confuzie dupa sase de haos sunt un pic prea mult pentru sufletul meu.

sper sa pot in sfarsit sa apuc sa ma gandesc si sa scriu doamne-iarta-ma macar aici toate cele 15.000 de chestii din capul si din sufletul meu ca poate-poate, doamne-ajuta, se-aseaza si ele.

pana atunci ne luptam cu migrenele si cu tendintele de supradoza de pain-killers.

dar e cald.

Leave a Reply

