j’essayerai!

cele mai frumoase planuri si ganduri s-au pus in ordine aseara la o cafea foarte scumpa cu cea mai scumpa dintre demoazele.la adapostul fotoliilor din cafepedia,  printre barfe si povesti, incepeau sa mi se contureze din ce in ce mai clar o mie de ganduri linistite despre ce vreau sa fac anul asta.

vreau sa invat. multe lucruri. sa profit de timpul pe care il am, de energia pe care oricum o risipesc pe pustii si de faptul ca acum imi si pot permite multe dintre ideile pe care le tot aman.

incepem cu patinatul si cu schiatul. mi-e frica de crap, o sa cad, o sa ma fac de ras, dar vreau si trebuie s-o fac si pe-asta. asa ca maine sau poimanine patinoarul din cismigiu va fi martorul primei mele tentative. si apoi, la munte cu mine, cu schiuri in picioare si-un monitor dragut, doamne-ajuta.

franceza vreau s-o perfectionez invat si chiar si alta limba daca mai am timp.si cursuri de dans, neaparat.

vreau sa invat multe lucruri si multi oameni, vreau sa caut sanse, burse, plecari, zambete si-amoruri.

2 responses to “j’essayerai!

  1. deci buna ziua si la multi ani ! deci … monitor ski – gut, dar inainte sa te avanti pe partie intreaba si tu daca e gheata ca sa moara bibi de nu am fundul amortit si acum (m-au ajuns blestemele aleia pe care am daramat-o si care si-a luxat mana si care mi-a zis de bine in bulgareasca ei de bastina) … dans, si mai frumos, fara riscuri de vanatai si rotule dislocate, pont : lectiile de salsa din preoteasa:) . Pupiciosi!

  2. ah, cafepedia… devin sentimentala…

Leave a Reply

