23.24.25 – facts

cam din bucati a trebuit sa ma adun dupa petrecerile tinute lant despre care eram datoare sa consemnez.

din nou a tinut ziua mea 3 zile si 3 nopti, ca nunta de tigani, la care mai adaugam si-o seara interesanta inainte, asa … de-amorul artei conversatiei.

23.

dar sa-ncepem cu ultima zi de 23 de ani, zi in care m-am enervat si am bocit si am concluzionat pentru a 15 oara ca sunt prea obsesiv-compulsiva pentru o lume in care NU se-ntampla toate lucrurile cum imi doresc si nici cum imi planific eu. m-am fortat sa rezolv dracii, ca femeia, cu o rochie. m-am lasat convinsa sa ies la O bere, hai doua ca mergem la munca a doua zi si nu sta nimeni mai mult hai ma cu noi ca n-ai cum sa zici ca nu ce dreacu.Aterizat acasa la 4.30, culcat pe la nu stiu … 7,8 ceva de genu asta, sculat la 9, domnit si plecat la birou.

24.

rupta de somn,cafea multa,solfadeina-magne B6- calciu, cadouri, oameni veseli si frumosi la birou, eu = fondanta, bomboane, surpiza, pupaturi la fostul job, oameni de care mi-era dor, alergatura, niste chei recuperate, mers acasa, nema somn, mai bagat niste calciu ca nu strica, barfly cu colegii de birou cei multi si neasteptat de veseli si vin, si vin si inca 3 vinuri si dans si veselie si aparitii si priviri complice. aterizat acasa la 4.30, culcat si pregatit pentru 25.

25

ajutat colgea guci sa nu ramana pe drumuri tot week-end-ul, recuperat ioana ca o floare de primavara, plecat, deprimat, ajuns, injurat, plans, deprimat, enervat,injurat cu mama si cu tata-n camera, alergat prin ploaie, injurat, injurat,injurat.

si cu toate astea, cu toate ca eram atat de convinsa ca va fi compromisa ziua, trebuie sa recunosc ca soarta a fost de-a dreptul simpatica si tot a oprit si ploaia mocaneasca si vantul de-am putut sa stam adunati in jurul focului pana a doua zi de dimineata.

dormit 3 ore, regrupat, ras, intors in bucuresti.

Leave a Reply

