mixed signals

unul dintre cele mai rele lucruri pe care mi le poate face cineva in lumea asta mare este sa imi transmita semnale contradictorii. si asta pentru ca eu sunt o femeie simpla, banala de-a dreptul, care NU intelege astfel de lucruri.

nu pricep si pace. eu cand am ceva de zis ma chinui sa vorbesc cu gura. nu-mi iese din prima mai niciodata dar macar stiu care este mesajul pe care vreau sa il comunic si chiar daca o iau pe dupa livada de visini … tot ajung la subiect.

asa ca daca ai un comportament total contradictoriu la 10 minute distranta, e posibil sa nu pricep ce a vrut sa zica poetu.

si sa ma enervez si sa stau sa despic firu-n patru o zi intreaga, si sa mai disper si 15 oameni in procesul asta. in conditiile in care eu, care am fost acolo, nu inteleg nimic.

3 responses to “mixed signals

  1. ce imagine ce catel frumos si neajutorat in ploaie …. Uf.. ea nu intelege… 🙂

  2. whoof, whooof sau mai bine spus : miiiiiiau 😀

  3. ce perfect ai scris ce ai scris, pacat ca sunt unii carora le place sa se joace cu ceilalti prin semnale ca apoi sa iti spuna “aaaa pai imi pare rau ca ai inteles asta”

Leave a Reply

