concret

mare treaba si chestia asta cu concretizarea lucrurilor. mai ales pentru un om care se hotaraste atat dar atat de greu.

asa ca :

1.mi-am dat demisia. oficial si factual aceasta este penultima mea zi de munca. am si baut pe tema asta, asa ca suntem regulamentari.

2.mi-am luat masina. frumoasa si cocheta, nemteasca si gri, polo pe numele ei.

3.noul coleg chiar se muta undeva in week-end, cred.

4.mi-am gasit in sfarsit tema de lucrare de master, mi-am gasit si oameni care sa ma ajute, acum trebuie doar sa ma APUC de ea.

5.mi-am pus  net de la ilink ca sa nu mai injur rds-ul si sa nu mai fur de la wirelesu neparolat din bloc.

Leave a Reply

