itic se duce la scoala

episodul 1: prima saptamana

sunt inca la fel de entuziasmata de mersul la master precum eram cand m-am hotarat sa-l fac si cand am aflat ca am intrat cu brio. ceea ce e bine, cunoscandu-mi lenea patologica fata de stat in banci si ascultat plictisuri.

am patru cursuri, de marti pana vineri de la 5 incolo. doua sunt foarte misto, doua sunt foarte plitisitoare si predate de acceasi femeie.paritatea este deci buna, considerand ca se putea muuuult mai rau.

simpla idee de reveni la scoala mi se pare putin din alt film avand in vedere ca in anu 4 mai aveam 3 cursuri mari si late tot anul, asa ca ne raportam la anu 3 petrecut undeva in cretacic.

copii sunt foarte variati de la varsta pana la provenienta si entuziasm, observ o oarecare lipsa de chef de socializare scolara, explicabila de altfel.

dar exercitiile sunt foarte misto. deocamdata am de facut o poza care sa ilustreze ideea de exotic si de observat, fara interactiune deocamdata, un spatiu public timp de o saptamana + scris 5 pagini pe tema asta.

mai am un alec balasescu(despre care google zice multe iar eu zic ca promite) la observatie participativa si un vintila mihailescu minunat cum il stiam la …well, antropologie.

deci itic este fericit ca se duce la scoala.

Leave a Reply

