ba da, avem bilant

intr-o dispozitie mult mai buna si mai proactiva ca atunci cand am zis ca n-am bilant, iata ca m-am gandit si la lucrurile pe care le-am facut anul trecut. tot nu e bilant ca n-am avut lista cu rezolutii anul trecut, dar astea sunt detalii.

in 2009 am executat asa :

  • 9 luni de munca in care am invatat foarte multe, m-am stresat foarte mult, m-am enervat crunt de cateva ori si am fost pe punctul de a renunta de si mai multe. ceea ce, slava domnului, am si executat dupa ce trecusem bine de pragul de nervi. cat sa nu-mi pot reprosa ca iar am fost impulsiva.
  • o demisie, 2 luni de stat pe bara si odihnit intr-una
  • o admitere la master, promovata foarte bine
  • un job nou si stralucitor
  • inchisul definitiv al unui cerc
  • un tatuaj
  • inceputul schimbarii de foie de la apatie la actional, pe-alocuri chiar titirez
  • cunoscut cativa tineri domni interesanti si intelectualo-stimulanti

hai ca e ceva, totusi.si nu, nu vreau sa ma gandesc la lucrurile pe care NU le-am facut.

One response to “ba da, avem bilant

  1. la postul ASTA vroiam sa zic ca esti proactiva ca iaurtul activia :*

Leave a Reply

