back

dupa 2 saptamani de out of space, m-am intors. au fost doua saptamani foarte pline, foarte grele, cu extrem de multe lucruri bune si dificile.despre cele bune, imi doresc sa scriu, trebuie doar sa gasesc cuvintele. despre cele rele, nu.

cert este ca pana la urma am reusit prin ziua de azi sa ma intorc. pranzuri decente cu oameni noi, optimism cat cuprinde in situatii grele, vizite intotdeauna la fel de frumoase si o cafea promitatoare.

si toate astea pe un fond in care am sapat in mine cat a trebuit de adanc, am invatat si exprimat cat am putut de bine, am iubit, am certat, m-am speriat, am concluzionat si-am decretat in cel mai intens mod posibil.

si n-am secat. mai am, slava domnului, cat sa pot sa ma mandresc cu spirala de pe san.

Leave a Reply

