ziua 5 – we’re gettin’ there

ziua de ieri, duminica si anume, e ziua aia despre care nu am gasit nimic important de scris pentru ca nu s-a intamplat nimic important. si asta e foarte, foarte bine. adica durerile au fost inca acolo dar acolo au fost si pastilele, cearta cu familionul care nu intelegea ca nu RMN-ul o sa ma omoare si ca trebuie facut si n-o sa ma ofilesc de la el. conversatia minunata si matinala cu Baby, filmul frumos, apirational si atat de american si … iesirea din casa.

Pentru prima data in 5 zile, m-am imbracat frumos, mi-am pus o urma de machiaj cat sa nu sperii chelnerii si m-am dus cu prietena andreea la un restuarnt nejustificat de scump. ca doamnele. cat sa vedem ca se poate, sa povestim una-alta si sa ne vedem de viata.

pentru ca trebuie.

ziua 6 nu mai exista, e de stat acasa dar nu mai e de convalescenta propriu-zisa ci de facut analize, RMN, terapie si in principiu tot ce se poate face ca sa ma pun dracu pe picioare.

tot pentru ca trebuie.

Leave a Reply

